15 december 2006

En ny tid

Har inte någon egentlig dagboksfunktion här på min blogg, dvs. jag rapporterar inte vad som händer i mitt liv i detalj. Men, jag måste nog kommentera mitt nya liv ändå.

Det är en ny, fantastisk tid just nu! En ny liten familjemedlem har intagit hemmet och han sätter sin prägel på allt jag gör (och inte gör...). T.ex. blir det inte så intensivt bloggande om ditt och dutt just nu, eftersom jag tillbringar största delen av min tid på att antingen kolla att "Lillis" sover eller ge honom mat. Han gillar mat. Väldigt mycket. Det är bra.

Ska inte använda detta forum till att i detalj beskriva hans inträde i denna världen. Men jag kan säga att den 23-24 november 2006 är det hittills mest slitsamma, överväldigande och fantastiska dygnet i mitt liv! Klockan 04.55 såg han den mörka och regniga novembermorgonen för första gången. Och livet blir aldrig mer det samma.

En ny tid.

Inga kommentarer: