17 januari 2006

Premiärnerver

Har funderat ett tag på det här. Att ha en blogg alltså. Ett ställe att vara lite kreativ. Skriva av sig all berättarglädje liksom. Lite som att skriva krönikor för nåt glansigt magasin, bara lite mindre glamoröst och prestigefyllt och därför helt utan prestationsångest.

Ha!

Har just skapat mitt livs första blogg och ska nu försöka skriva mitt livs allra första "posting", som det verkar heta på bloggspråket när man skriver nya grejer. Och så blir jag nervös, får nästan rampfeber faktiskt. Kommer inte på något att skriva om överhuvudtaget. Därav titeln på mitt allra första inlägg här på bloggen - Premiärnerver. Känns lite högtidligt att första gången trycka på knappen och "Publish Post" - tror jag gör det med en gång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!

Hi, hi härligt Evis, din skrivarkarriär ska jag verkligen följa med stort intresse. Suveränt:)

Karin